«Նոր ֆուտբոլ» — Պատանեկան ֆուտբոլ. «Փյունիկ» ՖԱ, Հայկ Ավետիսյան

www.onlineradio.am onlineradio.am onlineradio online radio nor football pyunik hayk avetisyanՖուտբոլում, ինչպես նաև կյանքի յուրաքանչյուր ասպարեզում, շատ կարևոր է սերնդափոխությունը:
Պատանիների ճիշտ դաստիարակման արդյունքում միայն կարելի է ապահովել զարգացում:

Այսօր խոսելու ենք մանկապատանեկան ֆուտբոլից:
Իմ հյուրն են «Փյունիկ» ֆուտբոլային ակումբի մանկապատանեկան «Փյունիկ-2-01» թիմի մարզիչ Հայկ Ավետիսյանը և նրա սաները՝ Կորյունը, Աշոտը և Արամը:

Բարև ձեզ, Հայկ:
Բարև ձեզ: Շնորհակալություն հրավերի համար:
Ձեզ ենք շնորհակալ, որ ժամանակ գտաք և հյուրընկալվեցիք մեզ: «Փյունիկը» համարվում է լավագույն ակումբը Հայաստանում: Որքանո՞վ են այնտեղ լիարժեք պայմանները որակյալ ֆուտբոլիստներ կրթելու համար:
Կարծում եմ, որոշ ակումբներ չեն համաձայնի ձեր այդ կարծիքին, որ «Փյունիկը» լավագույն ակումբն է, որովհետև գոնե ենթակառուցվածքների առումով այս պահին զիջում է մի քանի ակումբի: Չնայած, կոնկրետ այս պահին շինարարական մեծ աշխատանքներ են ընթանում, և «Փյունիկում» էլ պայմանները կբարելավվեն՝ ամռանից սկսած: Արդյունքների առումով նույնպես «Փյունիկը» մի քիչ դիրքերը զիջել է և պատանեկան ֆուտբոլում, և պրոֆեսիոնալ մակարդակով: Սակայն, կարծում եմ, որ հաջորդ տարվանից սկսած «Փյունիկը» կվերականգնի իր սասանած հեղինակությունը և նորից կտեսնեք առաջատար դիրքերում՝ թե մանկապատանեկան թիմերին, և թե բարձրագույն և 1-ին խմբի թիմերին:
Աստված տա, որ այդպես լինի: Ի՞նչ դեր ունեն ֆուտբոլիստի համար կրթությունն ու գիտելիքները: Արդյո՞ք դրանք պետք են խաղադաշտում:
Անպայման պետք են: Ես ինքս միշտ խրախուսում եմ երեխաներին, հորդորում եմ՝ լավ սովորել, երբեմն նույնիսկ ստուգում եմ իրենց գնահատականները: Շատ կարևոր է՝ ֆուտբոլիստն ինտելեկտով պետք է բարձր լինի: Դա հեշտացնում է մարզիչ-ֆուտբոլիստ աշխատանքը: Նույն տակտիկական բաները բացատրելիս մի բան է բացատրել լավ սովորող, ինտելեկտով երեխային, և մի այլ բան՝ նրան, որը խնդիրներ ունի դպրոցում, լավ չի սովորում և ինտելեկտով զիջում է: Կարծում եմ, բոլոր մարզիչները պետք է խրախուսեն երեխաներին՝ դպրոցում լավ սովորել, բարձր ինտելեկտ ունենալ: Դա օգնելու է ֆուտբոլում միանշանակ:
Երբ նայում ենք եվրոպական գրանդ-ակումբների խաղերը, զգացվում է, որ ֆուտբոլիստների յուրաքանչյուր շարժումն անգամ մտածված է: Իսկ հայկական ֆուտբոլում տեսնում ենք պայքար, ուժ, սակայն այդ մտածված աշխատանքը բացակայում է: Թերի՞ է, արդյոք, այդ ուշադրությունը մարզիչների կողմից:
Եթե նկատել եք, ուրեմն կա այդ թերությունը: Դա մարզիչների հետ էլ է կապված: Տակտիկային է վերաբերում ձեր հարցը: Շարժումները, մտածված կոմբինացիաները դրանք տակտիկական խնդիրներ են՝ ինչպես պաշտպանվել, հարձակվել: Ես էլ եմ գտնում, որ մենք դրանում թերանում ենք:
Մի օրինակ բերեմ. մեր ՝ 17-19 տարեկանների հավաքական թիմերի երեխաները, միշտ սովորաբար խաղում են Հայաստանի լավագույն թիմերում, ու իրենց թիմերը մրցակցությունից դուրս են լինում: «Փյունիկի» և«Բանանցի» երեխաներն են մեծամասամբ կազմում հավաքականի կորիզը, և իրենք Հայաստանի առաջնության խաղերի ժամանակ անընդհատ գրոհողի դերում են: Երբ գնում են միջազգային խաղերի՝ այնտեղ հակառակորդը շատ ժամանակ պարտադրում է պաշտպանվել, իսկ մեր ֆուտբոլիստները պարզապես չգիտեն դա ինչ է, քանի որ տարիներ շարունակ Հայաստանի առաջնությունում չեն պաշտպանվել: Ես իմ վերլուծությունն եմ կատարել. մեր եզրային խաղացողներն ընդհանրապես տեղյակ չեն, թե ինչ է պաշտպանվելը: Այդ խնդրին ինքս մեծ ուշադրություն եմ դարձնում՝ «Փյունիկում» այսօր դրան շատ մեծ ուշադրություն ենք դարձնում: Մեր աշխատանքները համակարգում է Վարդան Մինասյանը, որն անընդհատ մեր հետ տեսական աշխատանքներ է տանում, մենք՝ մարզիչներս էլ մեր գիտելիքները փոխանցում ենք երեխաներին, փորձում ենք այդ հարցերը լուծել: Կոնկրետ պաշտպանվելու հետ կապված երբ խնդիրներ են առաջանում, շատ սխալ տեղաշարժեր են լինում: Աշխատանքներ տարվում են ամեն դեպքում: Կիսում եմ ձեր կարծիքը: Բայց կարծում եմ՝ դա էլ ժամանակի հարց է:
Այսինքն, պատճառը մրցակցությո՞ւնն է՝ քիչ թիմեր են ուժեղ և մրցակցությունը թո՞ւյլ է լինում:
Իմ նշած օրինակում հենց դա նկատի ունեի: Բայց ձեր հարցը տեղաշարժերի մասին էր՝ այդպիսի խնդիր էլ կա: Հարձակման ֆազայում էլ տեսնում ենք, որ մտածված գործողությունները քիչ են: Շատ քիչ թիմեր եմ տեսնում մանկապատանեկան ֆուտբոլում, նույնիսկ՝ պոֆեսիոնալ ֆուտբոլում, որ տուգանայինը խաղարկեն և ոչ թե միանգամից հարված կատարեն: Հաճախ մարզիչներն ընտրում են մի լավ, ուժեղ հարվածող ֆուտբոլիստի: Եթե դարպասապահն էլ երեխաների տարիքում կարճահասակ է, շատ հեշտ է գրավել մրցակցի դարպասը, և հեշտ ճանապարհն են ընտրում մարզիչները: Ոչ մի միտք չեն տալիս երեխաներին, որ կարելի է խաղարկել տուգանայինը:
Այսինքն, ձեր ասածից կարելի է ենթադրել, որ թիմերի մազիչները շեշտը դնում են հենց հաղթանակի՞ վրա, ուզում են հաղթել ամեն գնո՞վ:
Հաղթելը կարևոր է: Ես ինքս կարևորում եմ հաղթելը՝ թեկուզ մանկապատանեկան ֆուտբոլում, որովհետև, եթե ֆուտբոլիստը շատ է պարտվում մանկապատանեկան տարիքում՝ չի կարող հաղթողի հոգեբանություն ձեռքբերել, և հետագայում խնդիրներ է ունենալու: Հաղթելը շատ կարևոր է, բայց ոչ ամեն գնով:
Հայաստանի Ակադեմիայում, հիմա՝ նաև «Բանանցում», աշխատում են օտարերկրացի մասնագետներ: «Փյունիկը» կհետևի՞ այդ օրինակին՝ հրավիրելով օտարերկրացի մասնագետներ:
Դժվարանում եմ հարցին պատասխանել՝ օտարերկրացի մազիչներ կգան մեր մոտ, թե ոչ, քանի որ իրավասու չեմ: Նման բան չեմ լսել, նախատեսված չէ, բայց հնարավոր է: Իսկ ինչ վերաբերում է մյուս ակումբներին՝ օրինակ, իսպանացիները. բավական հետաքրքիր նորամուծություններ ենք տեսնում աշխատանքի մոտեցման մեջ:
Դա երևո՞ւմ է իրենց թիմերի խաղից:
Բարձրագույն խմբի թիմի մասին եմ խոսում: Մանկապատանեկան ֆուտբոլում առանձնապես փոփոխություններ չենք տեսնում: Բայց բարձրագույն խմբի թիմի խաղը հաճելիորեն փոխվել է:
Հայաստանում Ակադեմիան կառուցվեց. այնտեղ կողմնակի անձանց մուտքն արգելվում է, այդ թվում՝ նաև երեխաների ծնողների: Ո՞րն է դրա նպատակը:
Կարծում եմ այդ քայլին գնացել են նրա համար, որ բոլոր թիմերում լինում են ծնողներ, որոնք խաղերի ժամանակ պարզապես խանգարում են երեխաներին և մազիչներին՝ իրենց միջամտություններով: Իհարկե, կարծում եմ դա տվյալ թիմի մարզիչի խնդիրն է նաև: Պարտադիր չէր այդպիսի քայլի գնալ՝ այդ հարցը լուծելու համար: Ամենակարճ ճանապարհն են ընտրել, ուղղակի չեն թողնում, որ տարածք մուտք գործեն, դրանով հարցը փակվում է: Բայց նույն մարզիչները կարող են բացատրական աշխատանքներ տանել ծնողների հետ և նման հարցեր չեն առաջանա: Ծնողներին էլ եմ հասկանում՝ նրանք էլ ուզում են դիտել իրենց երեխաների խաղը: Պարզապես դա արված է այն ծնողների դեմ, որոնք պարբերաբար խանգարում են մարզիչներին, իրենց և հակառակորդի երեխաներին՝ իրենց իսկ միջամտություններով:
Այսինքն, պետք է ծնողներին հորդորել, որ նրանք իրենց սխալ հուշումներով, թեկուզև ցանկանում են, որ իրենց երեխան լավ խաղա, բայց չխանգարեն: Որովհետև նրանք պրոֆեսիոնալ չեն և չեն հասկանում:
Այո, ես միշտ ասում եմ ծնողներին, որ կարող եք միայն ոգևորել: Նայեք ինչպես երկրպագու, բայց միջամտել խաղին՝ օրինակ, «աջ վազի», «ձախ վազի», «պաս տուր կամ մի տուր», սա բացի մասնագիտական առումով սխալ լինելուց, նաև հոգեբանական ազդեցություն կարող է ունենալ երեխաների վրա: Երեխան, ենթադրենք, փոխանցումը չտվեց: Եթե ծնողը միջամտում է, շատ հոգեբանական խնդիրների առաջ կարող է կանգնել երեխան:
Նշեցիք, որ ձեր մարզադպրոցում մեծ թափով սկսել են վերակառուցման աշխատանքներ: Ի՞նչ աշխատանքներ են դրանք և ի՞նչ «Փյունիկ» կտեսնենք այդ աշխատանքների ավարտից հետո:
Ձեր առաջին հարցի պատասխանում կարծես անդրադարձա, որ հավանաբար հաջորդ տարվանից բոլորովին նոր «Փյունիկ» կտեսնեք: Նախ՝ ենթակառուցվածքները բարելավվում են. մենք նույնիսկ հանդերձարանների լուրջ խնդիր ունեինք, որը սազական չէր մեր նման առաջատար ակումբին: Հիմա այդ ամենը կկարգավորվի, մարզիչներս էլ ավելի լավ կսկսենք աշխատել նման պայմաններում, մոտիվացված կլինենք, երեխաներն ավելի մոտիվացված կլինեն, ավելի լավ կմարզվեն, և արդյունքներն էլ սպասեցնել չեն տա:
Շատ լավ: Շնորհակալ եմ ձեզ հարցերին սպառիչ պատասխաններ տալու համար: Մաղթում եմ նպատակների իրագործում և մեծ հաջողություններ:
Ձեզ էլ շնորհակալություն հրավերի համար: Ողջունում եմ ձեր հաղորդաշարը: Ցանկանում եմ մեծ լսարան:
Շնորհակալ եմ:

Մենք հյուրընկալել ենք նաև Հայկ Ավետիսյանի սաներին՝ Կորյունին, Արամին և Աշոտին:
Կորյուն, դու ձեր թիմի դարպասապահն ես: Կա կարծիք, որ դարպասապահը թիմի կեսն է. արդյո՞ք դու ձեր թիմի կեսն ես:
Կարելի է ասել, այո:
Ինչպե՞ս սկսեցիր ֆուտբոլով զբաղվել:
Սկզբում ֆուտբոլ չէի պարապում՝ ծնողներս էին արգելում ֆուտբոլ պարապել: Հետո կարողացա համոզել: Մինչ այդ զբաղվում էի կարատեով:
Շատ կտրուկ անցում ես արել՝ կարատեն և ֆուտբոլն իրականում շատ հեռու են իրարից: Գո՞հ ես, որ զբաղվում ես ֆուտբոլով:
Այո:
Ի՞նչ է տվել քեզ ֆուտբոլը:
Լավ ընկերներ:
Արդեն խոսեցինք քո մարզչի հետ, որ ֆուտբոլիստը պետք է ունենա գիտելիքներ, որպեսզի կարողանա դաշտում լավ դրսևորել իրեն: Դու ինչպե՞ս ես սովորում դպրոցում՝ միայն անկեղծ:
Նորմալ:
Շնորհակալ եմ պատասխանների համար:
Հիմա խոսենք Արամի հետ: Արամը ժպտում է: Բարև, Արամ:
Բարև ձեզ:
Դու տեղափոխվել ես «Փյունիկ» «Բանանցից»: Ինչո՞ւ:
«Բանանցում» չստացվեց ֆուտբոլ խաղալ, այնքան էլ լավ չէի խաղում՝ զիջում էի մրցակից ընկերներիս: Դուրս մնացի պայքարից: Որոշեցի ֆուտբոլային կարիերաս շարունակել «Փյունիկում»:
Ինչպե՞ս ես քեզ զգում «Փյունիկում»:
«Փյունիկում» ամեն ինչ լավ դասավորվեց: Հիմա կարողանում եմ մասնակցել խաղերին: Ինչ-որ չափով կարողանում եմ օգնել իմ թիմակից ընկերներին՝ ոչ միայն ֆուտբոլիստ դառնալու հարցում, այլ իրենց նաև:
Այսինքն, քեզ ավելի լավ դրսևորում ես «Փյունիկում», քան «Բանանցո՞ւմ»:
Այո:
Դա ինչի՞ հետ է կապված՝ մարզչի՞, թե ուրիշ հանգամանք կա:
Դե, «Բանանցում» պայքարն ավելի մեծ էր, քան «Փյունիկում» է: Դրա համար «Բանանցից» դուրս մնացի, շարունակեցի ֆուտբոլ խաղալ «Փյունիկում»:
Դո՞ւ երբ ես սկսել ֆուտբոլ խաղալ:
Արդեն 5 տարի է:
Իսկ մինչ այդ կարատեով չես զբաղվե՞լ: (ժպտում են բոլորը)
Զբաղվել եմ: (ժպտում են)
Հետաքրքիր զուգադիպություն է: Ի՞նչ քեզ տվեց ֆուտբոլը:
Ընկերներ: Ինչ-որ չափով սկսեցի ավելի լավ սովորել դպրոցում:
Փաստորեն մարզի՞չն է քեզ հորդորել, որ լավ սովորես:
Այո:
Լավ է, չէ՞, լավ սովորելը:
Այո:
Ավելի լավ սովորիր: Հավատա՝ դա քեզ մեծ ուժ կտա, որ ավելի լավ խաղաս: Քանի որ միայն ֆիզիկական ուժը բավարար չէ լավ ֆուտբոլիստ դառնալու համար: Շնորհակալ եմ պատասխանների համար:
Հիմա զրուցենք «Փյունիկ-2-01» թիմի ավագի՝ Աշոտի հետ: Բարև, Աշոտ:
Բարև ձեզ:
Ի՞նչ պարտավորություն ես զգում, երբ մտնում ես խաղադաշտ ավագի թևկապով:
Պատասխանատվությունը մեծ է, քանի որ խաղադաշտում պետք է թիմին առաջնորդել, դժվար պահերին թիմի կողքին լինել, խաղը քո վրա վերցնել: Նաև պատասխանատվություն կա հանդերձարանում թիմի կարգապահության համար: Դժվար պահերին պետք է ընկերներին աջակցել:
Թիմում լինո՞ւմ են ինչ-որ կոնֆլիկտներ, որ փորձում եք ձեր մեջ լուծել՝ ոչ մեկ չիմանա:
Մեր թիմում շատ լավ մթնոլորտ է: Կոնֆլիկտներ չեն եղել: Միմյանց հետ ընկերներ ենք բոլորս էլ:
Տա Աստված, որ այդպես էլ շարունակվի, և հաշտ-համերաշխ շարունակեք ձեր ֆուտբոլային կարիերան: Քե՞զ ինչ տվեց ֆուտբոլը:
Առաջին հերթին՝ նոր ընկերներ, նոր շրջապատ: Հաճելի զգացումներ, նոր գիտելիքներ՝ ֆուտբոլային, նաև՝ այդ դաշտից դուրս:
Քեզ էլ շնորհակալություն պատասխանների համար:

Զրուցեցի «Փյունիկ-2-01» թիմի խաղացողների հետ: Այսօր ևս զգացվեց, որ նրանք միահամուռ են, և կարող են դառնալ մեր ապագայի ֆուտբոլային աստղերը: Շնորհակալ եմ ձեզ: Ցանկանում եմ մեծ հաջողություններ և նպատակների իրականացում:
Շնորհակալություն: (բոլորը՝ միասին)

Այսօր խոսեցինք մանկապատանեկան ֆուտբոլից՝ «Փյունիկ-2-01» թիմի մարզիչ Հայկ Ավետիսյանի և նրա սաներ Կորյունի, Արամի ու Աշոտի հետ: Մաղթենք նրանց բազմաթիվ հաջողություններ ապագայում:

Ապրիր ֆուտբոլով՝ այն առողջարար է:
————————————————-
Հաղորդավար՝ Նոմա

Յուրաքանչյուր ուրբաթ ժ. 15:00-ին (UTC+04:00)
կրկնությունները. ուրբաթ ժ. 19:00-ին (UTC+04:00) և ժ. 22:00-ին (UTC+04:00)

www.onlineradio.am-ի եթերում «Նոր ֆուտբոլ» հաղորդաշարն է՝ Նոմայի հետ:
—————————————————
Ապրիր ֆուտբոլով՝ այն առողջարար է

—————————————————
Ֆեյսբուքյան էջին կարող ես հետևել՝ անցնելով
այս հղումով

—————————————————
«Օնլայն Ռադիոյի» ֆեյսբուքյան անցուդարձին հետևելու համար անցիր հղումով և հավանիր էջը
Հետևիր «Օնլայն Ռադիոյի» եթերին Ֆեյսբուքում
Հետևիր «Օնլայն Ռադիոյի» եթերին քո բջջայինից

Հեղինակը՝ Նորայր Մարտիրոսյան

Տես նաև

www.onlineradio.am onlineradio.am onlineradio online radio

«Հայաստանի քաղաքացու երգը» Նիկոլ Փաշինյան

«Հայաստանի քաղաքացու երգը» Նիկոլ Փաշինյան

www.onlineradio.am onlineradio.am onlineradio online radio

Նիկոլ Փաշինյանի ասուլիսը՝ Սերժ Սարգսյանի 3-րդ պաշտոնավարման դեմ

Նիկոլ Փաշինյանի ասուլիսը՝ Սերժ Սարգսյանի 3-րդ պաշտոնավարման դեմ

Թողնել պատասխան